Subject: Kooskõlastus: Tudengipäevad 2025 Ei saa üle emajõe
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 10:51:24 +0200

Tere

Palun kooskõlastust korraldatavale üritusele, mille raames plaanitakse
sulgeda liiklus Emajõel.

tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee

Avaliku ürituse registreerimise teade
Taotlus: 18.03.2025

Taotleja info
Nimi: 	Matteus Kalda

Isikukood: 	50401310254

KORRALDAJA

Ürituse korraldaja on: 	Füüsiline isik

Korraldaja isikukood: 	50401310254

Korraldaja nimi: 	Matteus Kalda

Korraldaja kontakttelefon: 	54004664

Korraldaja kontakt e-post: 	 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AVALIK ÜRITUS

Ürituse nimi: 	Tudengipäevad 2025 Ei saa üle emajõe

Ürituse vorm (spordivõistlus, kontsert, etendus, laat, vm):
Ehitusvõistlus

Ürituse sisu: 	Üritus koosneb kahest osast:
ehitamisest, mis toimub Emajõe ääres Delta kõrval;
osalejate ehitatud parvedega pikkijõge võistlusest, mille start on Delta
juurest ja finiš Kaarsilla juures

Üritusel on 12 2-liikmelist tiimi. Osalejatel on võimalik “poest” “osta”
endale ehitusmaterjali. Osalejatele on antud 2,5h ehitamiseks. Osalejad
stardivad rallit Delta juurest ning finšijooneks on Kaarsild. Pärast seda
saavad osalejad soojendada end saunas kuni kohtunikud otsustavad võitjaid
5 kategooria põhjal.

Ürituse veebileht ( <https://www.> https://www...):
<https://studentdays.ee/event/ei-saa-ule-emajoe/>
https://studentdays.ee/event/ei-saa-ule-emajoe/

Eeldatav osavõtjate koguarv (osalejate ja publiku koguarv): 	200

Ürituse etappide aeg:

Tegevus
Aeg
Ürituse toimumise aeg 	27.04.2025 kell 13:00 kuni 27.04.2025 kell 17:00
(4 tundi 0 minutit)

Ettevalmistus 	27.04.2025 kell 10:00 kuni 27.04.2025 kell 13:00 (3 tundi
0 minutit)

Koristus 	27.04.2025 kell 17:00 kuni 27.04.2025 kell 19:00 (2 tundi
0 minutit)

Ürituse toimumise koht: 	Emajõe ääres. Peamiselt Delta ja Emajõe
vahel. Ralli on mööda Emajõge Kaarsillani ning võistlejad tulevad välja
Atlantise ees olevalt paadisillalt

Liikluse / parkimise ümberkorraldamise või tänavate sulgemise vajadus:
Jah

Liikluse ümberkorralduse aeg: 	Emajõe sulgemine: 27.04.2025 kell 15:15
kuni 27.04.2025 kell 16:45

Inventari (lava, tribüün, telk vms) paigaldamine: 	Jah

Inventari kirjeldus ja mõõdud: 	9 3x3 telki. 2 haagissauna, 2 Emajõel
olevat aaretesaart (umbes 2x2 meetrit)

Inventari asendiplaan:

<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=536608&/Asuko
haskeem1.png> Asukohaskeem1.png

<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=536609&/Asuko
haskeem2.png> Asukohaskeem2.png

<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=536610&/asuko
haskeem3.png> asukohaskeem3.png

Välitualettide paigaldamine: 	Ei

Jäätmekonteinerite paigaldamine: 	Jah

Jäätmekonteinerite liigid ja kogused:

Jäätme liik
Konteinerite arv
Konteineri mahutavus
Segaolmejäätmed

2
200.00
Panditaara/Klaaspakend

2
200.00
Segapakend

1
200.00
Biojäätmed

1
10.00

Reklaami või muu teabekandja eksponeerimine: 	Jah

Reklaami/teabekandja kirjeldus : 	sponsorite bännerid ja lipud

Illustreeriv kujutis:

<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=536611&/banne
ri_naidis.jpg> banneri naidis.jpg

<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=536612&/rekla
aminaidis2.jpg> reklaaminaidis2.jpg

Turvateenuse osutamine: 	Jah

Turvateenuse osutaja ja kontaktandmed: 	Luunja Vabatahtlik Jõepääste -
Lenno Tobreluts.  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] +372 516 6213

Pürotehnika või lahtise tule kasutamine: 	Ei

Kaubandustegevuse korraldamine: 	Ei

Tasuta toitlustamine või tasuta joogi pakkumine: 	Jah

Tasuta toitlustamise / joogi kirjeldus: 	alkoholivabade sponsorite
jookide/näkside pakkumine osalejatele ja publikule

Helitehnika kasutamine: 	Jah

Helitehnika kirjeldus (märkida võimsus): 	1000W

Elektri kasutamine linna võrgust: 	Jah

Elektri vajaduse kirjeldus (võimsus, kaablid, pistikupesad): 	Kaarsilla
kõrval olevast kilbist PVK 162:2:1 230V pesa PA jaoks.

Muud olulised andmed (koristusteenuse pakkuja, üritust teenindava
transpordi peatumine Raekoja platsil jms): 	Emajõgi on ralli ajal
suletud 15:15 - 16:45. Haagissaunade ja inventari liigutamine võib vajada
ajutist autoga liikumist ürituse alal olevatel kergliiklusteedel.
Kergliiklustees jäävad liikumiseks ürituse ajal vabaks. Ehitus ja inventar
on haljasalal.

Asukohaskeemi link:
<https://kaart.delfi.ee?bookmark=aeea6fa98612ec491fa18f88ceb79500>
https://kaart.delfi.ee?bookmark=aeea6fa98612ec491fa18f88ceb79500

KESKKONNAHOIDLIKE NÕUETE TÄITMINE

Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendi minimaalseid nõudeid on
korraldajatel täita kohustuslik. Palun kirjutage, kuidas plaanite enda
ürituse raames keskkonnahoidlikust igas alljärgnevas kategoorias tagada
(lähtudes vähemalt iga teema miinimum nõuetest). Lisainfo ja abimaterjalid
on leitavad siit

Kategooria: Materjalid ja ostud
Miinumunõuded:
1) Külastajate nimekaardihoidjad või kaelapaelad peavad olema korduvalt
kasutatavad.
2) Meenete, kingitustena ei jagata ühekordse kasutusega asju, v.a toit.
3) Sündmuse läbiviimiseks vajaminevad esemed peavad olema
korduskasutatavad..

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?: 	1)
Ei kasuta ühekordseid asju
2) Meened/kingitused on korduvkasutatavad, v.a. Joogipurgid/pudelid, mille
jaoks on taarakotid pandud alale
3) Ehitusmaterjaliks on peamiselt praakpuit/meie enda ehituspuit ning
ülejäänud materjalid on ka saadud jäätmejaamadest või otse ettevõtetelt,
mis oleks muidu läinud ära viskamisele.

Kategooria: Toitlustus, veekasutus
Miinumunõuded:
1) Kasutage alati korduskasutatavaid nõusid, söögiriistu ja
serveerimislahendusi
2) Ühekordsete joogikõrte, segamispulkade(sh ka puidust) ja
kokteilikaunistuste kasutamine ei ole lubatud.
3) Toitude ja toitlustajate valikul veenduge, et vähemalt üks pakutav roog
on 100% taimne (vegan). Toidule keskendunud sündmustel kaasake vähemalt
paar täistaimseid roogi pakkuvat toitlustajat.
4)Järelejäänud toidule tuleb leida kasutus. Söödavat toitu ei tohi ära
visata.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Osalejatele pakutakse vett Kultuuriklubi korduvkasutatavatest topsidest

Kategooria: Jäätmekäitlus
Miinumunõuded:
1) Jäätmete liigiti kogumine peab olema korraldatud nii sündmuse
osalejatele, korraldajatele kui ka kauplejatele.
2) Külastajatelt jäätmete kogumise liigid sõltuvad sündmuse iseloomust.
Kindlasti tuleb koguda eraldi pakend, biojäätmed, panditaara ja
segaolmejäätmed. Sündmusel kasutatakse jäätmekonteinerite tähistamiseks
kindlaid tähistusvärve.
3) Liigiti kogutud jäätmed tuleb üle anda jäätmekäitlejale liikide kaupa,
paludes käitlejalt raportit kogutud kaalu ja ringlussevõtu osakaalu kohta.
Segaolmejäätmete osas küsige kogutud jäätmete kaalu ja käitlusviisi.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?: 	1)
Ala peal on mitmes kohas prügikonteinerid. Prügi peaks tekkima peamiselt
pealtvaatajate poolt. Prügi vaadatakse hiljem korraldajate majas üle.
2) Ala peal on pakendi, panditaara ja segaolme konteinerid ning need on
tähistatud Loodusmajast saadud konteineritähistega.
3) Üritusel tekkinud jäätmed viime oma korraldushoone juurde ning terve
festivali jäätmeted viiakse vastavatesse jäätmejaamadesse.

Kategooria: Transport
Miinumunõuded:
1) Külastajatele tuleb jagada infot erinevate transpordivõimaluste kohta,
mis on alternatiiviks üksi autoga tulemisele. Igale infokandjale,
promomaterjalile ja sündmuse kirjeldusele lisada soovitus tulla sündmusele
ühistranspordiga, rattaga või jalgsi.
2) Sündmuse toimumiskohas peab olema rataste lukustamise võimalus. Kui
seda sündmuse alal ei ole, tuleb luua ajutine rattaparkla.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?: 	1)
Üritus toimub kesklinnale lähedal. Ümberringi on mitmeid bussipeatusi,
Delta juures on piisavalt rattahoidlaid ning on ka linnarataste kasutamise
võimalus.
2) Delta juures on piisavalt rattahoidlaid ning on ka linnarataste
kasutamise võimalus.

Kategooria: Energia, ressursitõhusus
Miinumunõuded:
1) Reguleerige energia kasutamist. Mitmepäevase sündmuse külastajate
välisel ajal viige elektrikasutus toimumispaigas minimaalseks viisil, mis
ei takista sündmuse toimumist.
2) Eelistage püsiva elektriühenduse lahendusi, kui sündmuse toimumispaik
seda võimaldab.
3) Vältige ressursside raiskamist. Korraldaja peab sündmuse ajal ja järel
jälgima, et ei tekiks ressursi kadu.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?: 	1)
Üritus ei kesta kaua ning elektrit on vaja peamiselt helisüsteemi jaoks.
Lisaks on vaja kütta haagissaunad, aga need kütame ralli alguseks, mitte
ürituse alguseks.
2) Kaarsilla juures võtame voolu linna elektrikilbist. Delta juures saame
Delta elektrikilbist voolu.
3) Oleme ressursside osas kokkuhoidlikud ning jälgime seda.

Kategooria: Arvestamine ümbruskonna ja kogukonnaga
Miinumunõuded:
1) Sündmuse territoorium peab pärast sündmust jääma sama heasse seisukorda
kui enne seda.
2) Maastikule tekitatud kahju tuleb heastada.
3) Ümberkaudsete kinnistute omanikke teavitatakse toimuvast üritusest
vähemalt üks nädal varem.
4) Kõrgema kategooria (F2, F3 ja F4) ilutulestikku ei ole lubatud
kasutada.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?: 	1)
Korraldustiim vaatab ürituse ala pärast ürituse lõppu üle. Parvede
spreivärvidega dekoreerimisel on kattematerjal all, et vältida ala
värvumist.
2) Taastame algse oleku
3) Üritus toimub päevasel ajal ning elumaju väga lähedal ei ole. Deltat on
ürituse toimumisest teavitatud.

Kategooria: Kommunikatsioon
Miinumunõuded:
1) Keskkonnahoiuga seotud reeglid peavad külastajatele olema edastatud ja
avalikult kättesaadavad vähemalt nädal enne sündmust.
2) Partneritele peavad keskkonnahoiuga seotud reeglid olema edastatud
kirjalikult koostöökokkulepete sõlmimisel või piisavalt varakult enne
sündmuse toimumist, et neil oleks võimalik keskkonnahoiu reegleid
täielikult täitma.
3) Selgitage külastajatele ja partneritele keskkonnareegleid ning
-juhiseid ka kohapeal sündmuse ajal.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritusel ei ole külastajatele eraldi reegleid, mis mujal ei kehtiks. Me
lisame alale mõned prügikastid ja taarakastid, sest seal on tavalisest
rohkem inimesi. Kehtivad samad tingimused, mis teistel Tudengipäevade
üritustel.

Kinnitan esitatud andmete õigsust!: 	jah

Täitja kontaktinfo
Nimi: Matteus Kalda
E-post: [email-masked]
Telefon: 54004664

	Kinnitan esitatud andmete õigsust.
Käosolevas teates märgitud avaliku ürituse korraldajana olen teadlik Tartu
Linnavolikogu määrusest nr 60
<https://info.raad.tartu.ee/dhs.nsf/web/viited/VOLM2019041700060> "Avalike
ürituste korraldamise ja pidamise nõuded" tulenevatest nõuetest.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.